Ez kérem őrület.

Reggel elromboltam Ceglédre ahogy szoktam, este hazaértem úgy, hogy vadonatúj operációs rendszer futott rajtam.

Mert az történt, hogy a Jóképű, Erős, Okos és Jófej Misi RKC (megígértem neki, hogy mindezen körülményeket kiemelem a vonatkozó posztban) összerántott Cegléden egy laza egésznapos mediball-szemináriumot.

Hogy mi a Mediball? Erre csak visszakérdezni tudok, hogy "miért, mi a Mátrix"? Szóval az kérem biztos, hogy úgy érzem magam, mint Neo a vonatkozó szoftverfrissítés után.

A Mester pedig hiába állítja, hogy az ő neve Szilágyi István, mert én tudom, hogy ő Morpheus.

A Mester állította, hogy nagyon szépen mozgok, ami tök jó, és néha egy-egy pillanatra úgy tűnt, hogy valamit tényleg sikerült megsejteni. (És ha valaki szépen, gyönyörűen, álomszerűen mozog, akkor az ő és a csapata. Valószerűtlenül tökéletesen. Áll leesik, ész megáll).

A kis labdácska idomítását még gyakorolnom kell természetesen, de persze itt is az eszköz a legkevésbé érdekes. Az az érdekes, amit a néha résnyire kinyitódó ajtó mögött egy-egy pillanatra látni lehetett, konkrétan az Emberi Elme Titkait.

Este otthon elmeséltem néhány villanást, sejtést meg pillanatképet, errefel a Férj rögtön tudni vélte, hogy akkor ez egy Jediképző lehetett. Belegondoltam és rájöttem, hogy valójában ebben is sok az igazság. Már csak arra kéne rájönni, hogy Morpheus és Obi-wan Kenobi milyen rokonságban állnak egymással. Mert valami van, azt tudom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr822696968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó RKC 2011.02.28. 21:12:26

Egyszerűen imádom a Juci-féle beszámolókat ! Téged receptre kellene felírni antidepresszáns helyett depressziósoknak,komolyan, kamion.:-D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.02.28. 22:32:21

@Banyika akkorát hahotázott,hogy még: Elkényeztecc, Banyika, mint rendesen :)
Ja és képzeld, meséltem az egyik csoportomnak a mediballról, (jönni nem akartak), de most kérdezték hogy mijaz meg mivót, mondom Jedi-trükkökről van szó (mert mit mondjak egy mondatban?!), óra végén meg akarták nézni a Jedi-trükköt, mondom nem lesz jó mert fáradtak vagyunk, de mégis így meg úgy, na jó mondom ... errefel tényleg nem működött.
süti beállítások módosítása