Juci SFG 2011.02.03. 07:42

Sikoltozós

Hát a minap nem jelentkeztem véletlenül az RKC II-re?

DE.

Egyik pillanatban jó ötletnek tűnt, és abban a pillanatban bumm be is fizettem az előleget, és azóta nem jutott eszembe a dolog. 

Nem úgy, mint ma hajnalban!

Amikor is szétizzadt kispárnámon arra ébredtem, hogy dehiszen nem tudok húzódzkodni se, illetve néha sikerül, néha nem; a jerk nevű gyakorlatot felismerem éppen, ha leteszik elém ezüsttálcán, citrommal a szájában, de ezzel az ismeretségnek vége is - és hát az az igazság, hogy szerintem a snatch tesztet se tudom álmomból felriasztva megcsinálni.

Ilyen, amikor leesik a 16 kilós tantusz, de egyenesen a lábadra ám! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr232633301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztheomo · http://sztheomo.blogspot.com/ 2011.02.03. 15:48:48

Tovarisova Juci RKC!

Ne aggódj, nekem sem megy még a húzódzkodás. De aki ilyan szépen snowboardozik, annak a PU-val sem lesz sok gondja :o).

Üdv
Tamás

geryman 2011.02.04. 12:13:23

Ne izgulj Juci! Simán menni fog, és a jerk egész jó volt Zalaegerszegen is.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.02.04. 14:04:24

Köszönöm, uraim! Elvtársak :)
süti beállítások módosítása