Juci SFG 2010.07.21. 08:42

A csajos változat

Misi RKC hétfői edzéséből merítettem az ihletet eredetileg, de tartok tőle, hogy az eredményre végül az apja se ismerne rá.

Történt tehát ma reggel:

180 snatch @16 kg

100 kitörés (sétálós, váltott lábbal)

120 swing @24 kg

50 pistol (10x5, ebből 4x5 fej fölött tartott üres rúddal).

Itt illett volna még 50 sima guggolást bevállani, de eddigre elszarakodtam az időt, és különbenis mattot kaptak a csülkeim.

A szneccsölés 16 kilóval még mindig nem a barátom. A balkezes az meg különösen annyira fostos, hogy szét is tépte a bal tenyeremet a golyó, pedig kesztyűben toltam.

Farudas egylábas guggolással kísérletezek, fogalmam sincs, hogy ennek így kéne-e kinéznie vagy máshogyan. Azt sejtem, hogy valszeg nem kéne a rudat a fej fölött lengetni :)

A kertben látható kupleráj miatt elnézést kérek a gyengébb idegzetű olvasóktól.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr312165643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2010.07.21. 13:21:56

Te egy nem evilági lény vagy :-D
Legközelebb egykézzel a fejfölött hogy Imike feje had fájjon engem meg mardosso na sárga irigység :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.07.21. 13:46:18

@Viktor H: Most akkor alien vagyok szerinted? Hurrá! Mindig az akartam lenni :)
Egykézzel fejfölött micsináljak...? Tartsam a rudat?
Akkor már kettlebellt is tarthatnék; azt már próbáltam egyszer: nem ment wazz.

Viktor H 2010.07.21. 18:50:08

Tartsd a rudat, decc óll :-))
Kettlebellel minden más :-)

BazsiRKC 2010.07.22. 07:12:42

Juci,

a pistolnál én jobb, ha csendben vagyok, de nekem rohadtul teccik!!!

Lacee-CrossFit · http://hardtraining.blogol.hu 2010.07.22. 21:04:25

Fasza a pistol...súllyal is kéne...:)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.07.23. 10:47:41

Köszi uraim :)
Súllyal is lesz majd ilyen eccercsak, vagy nem.
Majd meglátom, hogy sikerül-e valami, és majd attól függően fogom elvi alapon pártolni vagy ellenezni a súllyal való pisztolászást, vagy mit :)
süti beállítások módosítása