Juci SFG 2010.07.11. 23:42

Képes Krónika

Vasárnap délelőtt végre sikerült bepróbálkozni a Ricsi-féle farudas találmánnyal.

Először 2x6 kilkóval, aztán 2x8 kilóval, aztán 2x12 kilóval töksimán ment, mindegyik fajtából olyan 8 darab. Ez jó móka ám :)

(Annak ellenére, hogy Ricsi, mint utóbb láttam, kívülről fogta meg a rudat, én meg belülről. Bár ez így még tán trükkösebb is, amennyiben nem lehetünk benne biztosak, hogy nem vetődik majd valamelyik golyóbis menetközben a lábunkra. Dehát ennyi eszem van, na.)

Ezen a ponton menetrendszerint vérszemet kaptam, és 2x16 kilót toltam a rúdra, de ezt már eccerűen nem mertem megcleanelni, ha van ilyen szó egyáltalán.

Ez pedig a kép a kettő darab 12-es kettlebell és a dundi Juci szereplésével. Tessenek mán megmondani, hogy így kell ennek a gyakorlatnak kinéznie?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Délelőttre ennyi gyakorlás elég is volt, azzal, hogy utána a felfújható medence rendeltetésszerű használatának gyakorlására még késztetést érzett az ember. Ez már elég jól megy :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Délután, mikor a hőmérőnek az úgynevezett higanyszála 33 fok alá hanyatlott: 

20 swing @24 kg

5 lógásból lábemelés fejfölé (a "toes-to-bar" kifejezés mennyivel takarékosabb!)

15 kitörés

15 fekvőtámasz

5 jackknife pulls

15 kitörés

és megint elölről, 5 körön keresztül.

 

Rengeteg folyadékot kellett utána visszatölteni!

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr922146138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ImikeTraining 2010.07.12. 14:12:11

@Juci ZB: jaaaaaaaa, a guggancs is nagyon klassz :) (arra gondoltam amúgy :) )

Viktor H 2010.07.12. 16:59:34

Jó hát vazz olyan gumitesttel mint ami Néked van ezt mindenki megtudhassa csinálni-e :-)

Amúgy gratula :-)

Már készül az egylábas guggolás fejfölött ruddal projekt :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.07.12. 17:45:42

@Viktor H: Egylábbal ugyanez? Húvazz. No azt megpróbálom :)

ImikeTraining 2010.07.12. 17:57:27

@Juci ZB: de a viktor berak egy rudat az ajtófélfához, és alatta leguggol egy lábbal. Szóval csal!

Viktor H 2010.07.12. 18:30:11

@ImikeTraining:

Hogy szakadnál fel tarkóig :D:D:D Épp most szenvedtem azzal ,hogy ráültem egy KB-ra és a másik lábamat egy másik KB-ra támasztottam és fejem fölött tartottam egy egykezes súlyzó rúdját :D:D Még ig is nehéz volt ,főleg hogy hülye bátyám direkt genyózott a fókusszal ,mert ugye képet is akartam errö la szép kunsztról:D
Ez igy már nem jó :D

ImikeTraining 2010.07.12. 19:59:15

@Viktor H: Neked van egy bátyád? Tisztelem azért, mert még nem húzott fel egy villanyoszlopra!

Viktor H 2010.07.12. 20:22:34

@ImikeTraining:

Ennyire nem vagyok rossz ember :-))
Mellesleg Én voltam a donorja úgy hogy védett személy vagyok :-D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.07.12. 22:11:30

@Viktor H: @ImikeTraining: Szét lesztek ültetve, huligánok!
Ez az állandó pajkos évődés, amit ti egymással csináltok, már eléggay izé - ha érted, hogy mondom :)

ImikeTraining 2010.07.13. 12:52:50

@Juci ZB: Szerintem tök frankó :)

@Viktor H: Jah hogy ikrek vagytok!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.07.13. 13:39:58

@ImikeTraining: Hát végülis.... Én biztosan nem akarok ocsút hinteni két szerető szív tiszta búzája közé!

Ha megunom, majd legfeljebb kiváglak innen benneteket mint a macskát, oszt kész :)

ImikeTraining 2010.07.13. 13:45:28

@Juci ZB: Azér szeretem a Jucinénit, mert kedvessége határtalan :D

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2010.07.13. 14:19:46

Szuper guggolások! De, talán tényleg jobb lesz, ha belül hagyod a belleket, és kintebb fogod meg a rudat. :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.07.13. 14:27:11

@Ritchy: Köszi Ricsi! :)
Az, hogy kívül vagy belül fogom a rudat, az biztonsági szempontból lényeges, ugye?
Vagy a kivitelezés minősége miatt is?

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.07.13. 14:28:03

@ImikeTraining: Ez így van, fijam. Kedvességemnél már csak a türelmem határtalanabb :D

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2010.07.13. 20:20:05

@Juci ZB: Elsősorban a biztonság miatt érdemes kívül fogni. Bár az is igaz, hogy jó széles fogással stabilabban meg lehet tartani a nagyobb súlyokat a fejünk felett, pl. 2*16kg.
süti beállítások módosítása