Juci SFG 2010.05.31. 20:42

Körbeért

Eszter - aki blogom lelkes rajongója és szintén Douglas Adams olvasója; vagy inkább fordítva, de ezen most nem nyitok vitát :) - szóval legnagyobb örömömre ezt a levelet írta a hétvégén: 

***

Szia JuciRKC!
 
Róde Gabi felesége vagyok - múlt héten találkoztunk.  Azért bátorkodlak zavarni, mert blogod lelkes olvasója és szintén Douglas Adams rajongója vagyok. És mit találtam a nemrég megjelent Galaxis Útikalauz 6. kötetében (bár ezt már sajnos nem D.A. írta) ?
 
199. oldalon két fitneszoktató vetélkedik, hogy ki a nagyobb szakértő:
 
    "- Van diplomám.
    - Nekem meg egyetemi diplomám - dörögte Tydfil.
    - A gömbsúlyzókra specializálódtam."

 Hmm, itt gyanús lett a dolog, gyorsan beszereztem az angol változatot. Ott ez áll:
 
    ‘I have a diploma.’
    ‘I have a degree,’ thundered Tydfil.
    ‘I specialize in kettle bells.’

***

 

A könyv, amiről szó van: Ja, és még valami.

És ezzel a kör be is zárult :)

Köszi Eszter!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr762044749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2010.06.01. 12:11:46

Szerintem ez csak mediahack :-))
Ettöl függetlenül kurvajó :-D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.06.01. 14:34:52

@Viktor H: Tényleg benne van ez a rész, megnéztem.
Sőt előtte még ez is:
‘You’re a fitness instructor,’ said Tydfil in a tone usually associated with murderous dictators, serial
killers or ex-girlfriends’ handsome boyfriends. ‘Any moron can spend a weekend in a crappy gym
and become a fitness instructor.’
:)

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2010.06.01. 16:45:06

Mint örök D.A. ÉS redpill blog rajongó, szerintem is kurvajó :)

EszterCs 2010.06.01. 17:26:46

@Viktor H:
Még egy ilyen gyanakvó fickót, mint Te!?!

A magyar kiadás itt van a kezemben (küldjek fotót? :) )
Eoin Colfer: Ja, és még valami
GABO könyvkiadó, 2010
ISBN 978-963-689-370-5

Az angol kiadás:
And Another Thing…
Douglas Adams’s
Hitchhiker’s Guide to the Galaxy:
Part Six of Three
EOIN COLFER
Published by the Penguin Group
Penguin Books Ltd, 80 Strand, London WC2R 0RL, England
Penguin Group !USA" Inc., 375 Hudson Street, New York, New York 10014, USA
First published 2009
ISBN: 978-0-14-193299-6

Huhhhh, nnna, most már elhiszed? :)))
Médiahackernek még úgyse tituláltak. :)

Viktor H 2010.06.01. 17:35:42

@EszterCs:

Jóvammá' csak marhulok :-))

EszterCs 2010.06.01. 20:00:52

@Viktor H:

No problemo. A magyar fordításból amúgy olyan hasznos szavakkal bővítheted a szókincsedet, mint:
- büfibukta
- gromek
- badabingó!
- szteatopigikus (nagyseggű)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.06.01. 21:56:54

@EszterCs: Ne is törődj vele, ez a Viktor már csak ilyen.
Beleköt még a betonba is :)

Anikó RKC 2010.06.01. 22:56:44

jelentem itt Zegen G. Robinak, aki szintén egy 42-es Towelman, elterjesztettem ezt.
mert kettlebellezik is!!!!!!!!!
ááááááá!
süti beállítások módosítása