Juci SFG 2010.05.07. 11:25

Veres hajnal

A Hajnal Királynője... a napfény megcsillant Vörös Kettlebelljén... ahogy a magasba szakítá a fűből, jelképezvén, hogy a Mennydörgő Thor akarából én, Juci legyek annak hordozója.

Vo2Max snatches @12 kg 15/15 körönként nyolcasával, 60 kör. (BTW PB).

Ma reggel különösen könnyen ment, csak eddigre nagyon meguntam, sőt közben a napocska megkerülte a kéményt, és már a tarkómra tűzött.

Kíváncsi lennék, hogy valamely szomszéd mikor unja meg ezzel szemben azt, hogy percenként négyszer telecsipogtatom a madárfüttyös nyári reggeleket; mikor jelenik meg tajtékzó szájjal a kapuban felelősségre vonásom céljából, hogy a procedúra végén a GymBoss az ánuszomban kössön ki :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr741979217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robzon 2010.05.07. 12:27:48

Erdekes a szomszedok nekem valahogy sose szolnak... :) De nehez eldönteni hogy ez a toleranciänak, vagy az egeszseges eletösztönnek a megnyilvänuläsa-e.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.05.07. 12:32:20

@Robzon: Egészséges életösztön ruleZ :)
Eddig még nekem se szóltak, ez lehet a tolerancia, vagy a süketség megnyilvánulása is :)

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2010.05.07. 12:51:28

Megkímélendő a ház testi épségét, én ezekre az esetekre rezgősre állítom a gymbi-bébit. :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.05.07. 13:14:17

@Ritchy: Van olyan rajta, hogy rezgős....? :o
Most őszintén és mélységesen megdöbbentem.
Az enyimen tuti nincs. Vagy ha van, azt sose találom meg, miként a használati utasítást is kidobtam szerintem. Bölcs előrelátásról téve ezáltal tanúbizonyságot.
A rezgős rajtam a kertben nem segítene, mert a fenyőfára rakom fel, mint holmi karácsonyfadíszt.
Régebben a nadrágom korcára csíptettem, de belefröcsögött az izzadság és alighanem ettől tűnt el a kijelző felső és alsó sora :)

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2010.05.07. 13:54:54

@Juci RKC: Igen, miután beállítottad a sorozatok számát, utána lehet állítani a csipogás hangerejét, és/vagy a rezgést. Nekem is eltűnt pár sor a kijelzőről, ezért beszereztem Adrinak egy újat, saját bejáratút, hogy én ne tegyem tönkre a táskámban hurcibálás közben. :)

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.05.07. 14:36:50

Alig várom, hogy végre tudjak szneccselni. Kérdés persze, hogy valóban örülni fogok-e neki, mikor majd könyörtelenül csinálni kell. Pittyegős órám sincs még, de majd legfeljebb megint megterrorizálom a rokonságot, hogy 15 vagy 30 másodpercenként rivalljanak rám. Erre vajon lépnek valamit a szomszédok? :-)

Viktor H 2010.05.08. 13:57:01

@Ritchy:

Ez kicsit félreérthető :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.05.08. 22:37:45

@FredYoong: inkább kérjél majd egy csipogó hajcsárt karácsonyra, mert ez egy biorobottal nehezen helyettesíthető :)
Persze bármely biorobot tud 15 másodpercenként csipogni, de mivan, ha 30 kör után megunja és otthagy a retekbe, hogy akkor ő inkább feltesz egy kávét vagy ki kell mennie a vécére vagy mittudomén....? Oszt szneccsőhetcc addig, amíg egy negyedóra múlva vissza nem jön.

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.05.09. 08:05:36

@Juci RKC: Ámbátor találtam pittyegős MP3 fájlokat, ezekhez még számítógép vagy net sem kell, csak mondjuk egy mobiltelefon: www.speedbagforum.com/forums/showthread.php?t=774
Amíg meg nem érkezik az a hajcsár...

Monarch (törölt) 2010.05.09. 09:29:51

@Juci RKC: Az én biorobotom (a barátnőm) nem működik az elvárásoknak megfelelően, még a swingek számolására sem alkalmas. Szerintem ez más biorobotokkal is így van, még akkor is, ha elvileg tényleg segíteni akar.

Viktor H 2010.05.09. 11:59:26

szerintem nem is létezik olyan ,hogy VO2max csak a GymBoss emberei találták ki ,hogy legyen mivel mit mérni és lehessen sok kis csipogós kütyüt eladni :D

Monarch (törölt) 2010.05.09. 16:05:41

@Viktor H: Szerintem kettlebell sem létezik, csak Pavel meg akart gazdagodni, és ezért marketingeli magát.

Viktor H 2010.05.09. 16:29:06

@Monarch:
a kettlebell egy eszköz ami kézzel fogható vagyis létezik :D Ezt elbasztad :D

Monarch (törölt) 2010.05.09. 17:23:24

@Viktor H: Na látod az ilyen beszólásaid miatt utál mindenki az Alakformálásban is!

erdodim · http://erdodim.wordpress.com 2010.05.09. 17:28:46

Háááát, nem tudom, hogy ez a Gymboss az ánuszban nem egy freudi elszólás volt-e :-) Ráadásul rezegni is tud :-)

Viktor H 2010.05.09. 19:35:18

@Monarch:

Szerintem vagy Te értesz valamit nagyon félre vagy Én siklok el a dolgok történése felett ,de úgy veszem észre ,hogy nem utál senki :-))
Majd Tóvárisné jól megmondja :-D

Monarch (törölt) 2010.05.09. 20:32:05

@Viktor H: Már te magad is észrevetted, ahogy beírsz oda, rögtön elcsendesül a topik hetekre! :PPP

:DDD

Viktor H 2010.05.09. 20:34:35

@Monarch:

Ez tény :D Hol itt a gond ?:D

Monarch (törölt) 2010.05.09. 20:52:04

@Viktor H: Erre én is mondok egy frappánsat:

Szedlacsek, Szedlacsek...

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.05.09. 22:18:45

Remélem, ezt akkor az urak megbeszélték :)

Monarch (törölt) 2010.05.10. 13:45:56

@Juci RKC: Jól van, rád tekintettel nem fogom agyonverni. :D

(Bár annak is lehet benne kisebb szerepe, hogy valszeg vagy háromszor erősebb nálam. :D Meg még, hogy amúgy se akarom agyonverni. :D)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.05.10. 15:11:04

@Monarch: Hát ezt megköszönöm :)
Egy kicsit korábban elvesztettem a fonalat, hogy ugyan miért is kéne bárkinek bárkit agyonverni, de mivel lekerült a téma a napirendről, ezért nem is nézek utána mostmár :)
süti beállítások módosítása