Most micsinyájjak? Kicsit kifogytam a Nagyon Frappáns Ötletekből.

RKC már megvan (2009); RKC II-re (2010) a férjem szerint nincs pénzem; maratont futottam már hármat (2006, 2007, 2008) és megfogadtam, hogy soha többet; AFF tanfolyamot (2003, 2005) végre befejezni nincs időm, PPL pilótavizsgára meg egyelőre se pénzem, se időm, pedig az nagyon kedvemre való Lehetetlen Küldetés lenne :)

OK, beiratkoztam snowboard-tanfolyamra (!!!), de micsinálok tavasztól? (A "nyakig begipszelve fexem" nem jó válasz).

Triatlonozni nem fogok, az biztos, mert szabadtéren csak akkor vagyok hajlandó összevizezni magam, ha nagyon kék és meleg a medence vize és folyamatos szemkontaktust tudok tartani a pincérrel a következő koktél ügyében.

Márpedig mindig kell valami motiváló, valami új, valami érdekes és nehéz, na értedmán mire gondolok. Olyan, ami azért végülis nem teljesen lehetetlen. De most mi legyen az?

Szóval ezen gondolkozom, és még nem tudom, mit fogok válaszolni a kérdésemre.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr581608671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2009.12.19. 15:26:17

Ha kétlibel, akkor TSC.
Vagy bíszt csellindzs-szerűség, csak 32-essel mondjuk, hölgyek úgyse nagyon szoktak ilyesmit.
1000 TGU :)
Búvártanfolyás
Vitorlázósdi
Spanyol nyelv, mert szvsz azon lehet legjobban hangzóakat káromkodni
Nekem így nagy hirtelen ilyenek jutnának eszembe, de mondjuk az a pilótás dolog az elgondolkodtató. Nagyon.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.12.19. 18:39:58

@efg_zeg: Ez az, EZ AZ, köszönöm; ötleteket kérek :)
Megfontolom mindet!
A búvárkodás, az ő jelentős időigénye miatt a repülővezetés sorsára jut még egy darabig, de mindenképpen akarok előbb-utóbb! Hosszútávú terveim közt már ott figyel.
Nyelvtanulás: most oroszul tanulok, az aztán a konkrét mission impossible! De már tolom két éve, úgyhogy ez nem új :)

Pilótás dolog ugyehogyugye?! :D
Csakhogy az a laza milliócska, amibe ez kerül, még hagyján, ahhoz képest, hogy az ember minden hétvégéjét teljes egészében a reptéren qrja el, amit a család nem vesz jó néven (érthetetlen) :)
Már az ejtőernyőzésemet se bírták idegekkel.
A TSC meg a lady beast ügyet pedig köszönettel fontolgatom.
Hopp, várjunk csak! Mégis támadt egy frappáns ötletem!!!!!

Anikó RKC 2009.12.19. 21:30:33

izé. mucibell?

fűszerkert?

Lady Beast :-D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.12.20. 21:53:37

@tiekuanyin:
Ezt a mucibell-dolgot bárcsak elmagyarázná eccer nekem valaki, hogy ez mitől jó, mert én még nem láttam és nem fogtam ilyet és nemtudom elképzelni, hogy izé, vagy mijez vagy mi.

Anikó RKC 2009.12.20. 22:49:28

na.ez ilyen:
www.youtube.com/watch?v=TWVG3gmzzxA&feature=player_embedded

és én a Bazsitól irigyeltem el.tavasszal kipróbáltam a partvissal, amelynek a végére súlyként barnarizst rögzítettem több zacskóval,meg valamelyik nap a Gondnokbácsi hólapátjával is.

és ezeket a gyakorlatokat meg szeretném tanulni jól.
azért muci,mert a rendes cucc az a macebell,csak éb a partvisosat elneveztem mucibellnek aztán rajtamaradt :-)

Anikó RKC 2009.12.20. 22:51:01

Ja. a Bazsi meg szerintem a Pétertől tanulta. Mert májusban tett fel P. is egy csomó közlést meg 1-2 videlyót is erről, persze gyönyörű okkersárga macebellje van.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.12.21. 10:00:19

@tiekuanyin: Persze, tudtam én, hogy macebell :) Köszi a videót; csinálni biztos jópofa lehet.
A partvisos rizses-zacskós történetet vizualizáltam, és vicces volt :)

Robzon 2009.12.21. 11:52:19

Juci, csinälj egy ashtanga certit. Az en "athlete in balance" kepzeletbeli ideälomhoz pont ez hiänyzik belöled. :) Jot tennel magaddal, meg mäsokkal is.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.12.21. 12:01:26

@Robzon: És az vajon mi? Mármint az ashtanga certi; sőt mi az "athlete in balance" ideálod, mesélj már léci.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.12.21. 13:44:39

@Robzon: Van most egy olyan érzésem, hogy itten az lett mondva, hogy menjek inkább jógázni, és ne rontsam tovább az RKC levegőt.

Anikó RKC 2009.12.21. 13:55:43

Juci
ezt felejtsd el.
jógázhetsz de nem jógázhatsz be, Te már begolyóztál és a Mi Jucink vagy és sluszipaszi.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.12.21. 14:10:23

@tiekuanyin: Ja; szerinted :)
De mostmár kíváncsi lennék, miért írta a Robzon azt, amit.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.12.21. 19:18:10

@tiekuanyin: Jaj, drága cillagom, ne haragudj, először is tán köszöntem volna meg a biztató szavakat! Mekkora bunkó vagyok.
Komoly zavar van az Erőben; a kedves egészségem se szolgál valami fényesen, sorban rontok el mindent, motivációs vákuumtól kezdve van itt minden, szar a kedvem, és ha most még esetleg Te is megharaxol rám a sutyerákságom miatt, akkor legjobb lesz ha végzek magammal de hirtelen.

Robzon 2009.12.21. 21:12:59

Juci, barätnem! Felre-e ertettel-e? Hogy mondanek ilyet? En örülök neked, nap mint nap. Sok RKC ashtangäzik, amit ugy is mondanak hogy "power-yoga". Ez a jogänak egy olyan äga ami kivetelesen nem teknösbekäknak keszült, hanem emberszabäsuaknak, dinamikus es bazi kemeny. Szerintem nagyon szepen összeväg az RKC-val. Pl. Ritchy is nyomja, de a Chris is becsböl, ha meg emlekszel a jol kinezö szöszi copfos hajlekony fickora augusztusi RKC-rol. Engem is erdekel, de eddig nem volt rä erkezesem.
Amikor a te csodäs mozgäsodat figyelem en mindig azt gondolom, hogy valami van de nem az igazi. Es en azt gondolom, hogy az a hiänyzo izet - amit lehetz hogy csak kepzele - mondjuk testtudatossägot, az ashtanga megadhatnä neked. Hogy tökeletes legyel. "Athlet in balance". Ez egy ilyen erzes, nem tehetek rola.
Es azon kicsit megsertödtem, hogy azt hitted negativan viszonyulok. (Na jo, nem sertödtem meg, de majdnem. Haverok vagyunk, vagy mi, baze.)

Robzon 2009.12.21. 21:14:54

Es amit ashtangän tanulsz tök szepen bele tudod szöni az RKC-be, de erröl kerdezzük Ritchy-t: ?.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.12.21. 21:59:19

@Robzon: Na jó, így már értem a dolgot :)
Látszólag ez egy egész jó gondolat, ez az ashtanga. Köszi. Utánézek a megvalósíthatóságnak. Meg hátha Ritchy is mond majd valamit.

Ebben a mostani konkrét sértődős esetben egyébként a negatív hullámok gerjesztése egyedül az én hibám, bocsánat, éppen Paranoid Android vagyok.
Azaz dehogy vagyok paranoid; engem mindenki TÉNYLEG utál; tudodhogyvanez :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.12.21. 22:10:55

@Robzon: Ja és perszehogy haverok vagyunk wazze.
De csak ha nem kell éppen burpee-t csinálnom, mert olyankor speciel nem vagyok a barátod :)
süti beállítások módosítása