Juci SFG 2009.11.26. 13:16

Kétrészes Poszt

1. rész: Mission Completed

Tegnap este hazaérve éppenhogy lerúgtam a csizmát, és essneki. Gondoltam, jobb ha nem halogatjuk tovább ezt a börpibizniszt, hacsak nem akarok megint ezret szneccsőni, bár, most hogy belegondolok, lehet hogy 1000 snatch nem rosszabb mint 50 burpee.

Tehát 50 burpee 4 perc alatt: megvolt.

Videó is készült róla, de nem fogom megmutatni :) Pedig elég eseménydús, van rajta halálhörgés, siralom, rángatózó zombi, esés-kelés, lábösszeakadás, szóval minden ami kell egy 4 perces horror-börleszkhez. Már egy jó kis hörgős zenét is alákevertem, amikor rájöttem, hogy ezt én a netre fel nem töltöm, az héccencség.
A burpee-k, mindazonáltal, nagyjából megfelelnek a leírásnak, mindegyikben van guggolás oda is vissza is, fekvőtámaszoknál a mellkas -vagy legalább a has- a földön, és a lábak is elhagyják a talajt a felugrásnál (a huszadik darab kivételével, asszem, amikor zavaromban csak felállásra futotta, ugyanis egy mázsa távközlési kábel esett a szemembe éppen, vagy lehet hogy csak egy hajszál, mindenesetre annyira felidegelt, hogy muszáj volt megállva kipiszkálni).

A combom, illetve a két quadriceps az eset után hosszú-hosszú perceken keresztül érzéketlen volt és zsibbadt: szerintem elájultak szegények.

A Mátrixból mindenesetre kiszabadultam így is :)

Ha valaki legközelebb meg akar velem mérkőzni valamiben, akkor én választom a fegyvernemet :) És előre szólok, hogy ezek a "Ki tud egy óra alatt több palacsintát megenni" vagy "Ki tud egy este több unikumot megvedelni"  fejezetek környékén keresendők majd a Fegyverek Könyvében.

A rohadt burpee-vel meg végeztem. Egy életre! Hajjakend?

 

2. rész: Vérfagyasztó Kaland a Fekete Golyóval

Ebben szerepel egy 16 kilós kettlebell és én, csütörtök pitymallatkor. A cím csak amiatt ilyen, hogy hátha mégse megy ki a közönség a moziból, bár a zombis kaland után jó érzékkel úgy kéne eljárniuk, de a Juci szereti a kronológiai sorrendet (is), úgyhogy ez most így következik, bocs gyerekek. Szóval a zombis börpis tegnap volt, ez meg ma.

30 sec On 30 sec Off, 16 kg, összesen 30 sorozat, vagyis 3 kör a következőből:

swing - plank - MP bal - MP jobb - swing - fekvőtámasz szélesen - swing  - fekvőtámasz szűken térdről - swing - goblet squat.

Ennyi. Viszlát :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr961553786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2009.11.26. 15:18:21

Videót akarunk! :)
Egyébként szép munka Elvtársnő!

sztheomo · http://sztheomo.blogspot.com/ 2009.11.26. 17:55:31

Szia Juci RKC!

Szerintem esélyed sem lenne a palacsintás akióban ellenem, és ha az unicumot pálinkára cseréljük, akkor abban sem :o)
De a bürpiben te nyernél, bár én csak akkor hiszem el, hogy megcsináltad, hogyha látom :o)
videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!videót!

Egyébként gratula.

Üdv
Tamás

Robzon 2009.11.26. 19:16:16

Boris kemeny mint a vidia. :) Nagyon birom. De azert genyo dolog a közösseget attol a videotol megfosztani. En se szegyeltem oly sok embernekket felhötlen percet okozni. De mindenki röhöghet, aki jobban csinälja, nem igaz? :)

Anikó RKC 2009.11.26. 20:11:32

Tudtam: You Can Do It
továbbá a 21. 10 perces bejegyzés itt:
www.imamalom.hu/index.php?fm=3

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.11.27. 11:07:58

@sztheomo: Esélyem sem lenne? Na fogadjunk! :) Palacsinta vagy pálesz vagy mindkettő?
Szeretem, amikor az ellenfelek hamis biztonságérzetbe ringatják magukat, úgyhogy mást nem mondok egyelőre, csak annyit, hogy "Be Afraid. Be Very Afraid" :)

@tiekuanyin: Cuppantalak, te tündér! Ez az imamalom-dolog tök új volt nekem, de nagyon kedves:) Meg se érdemlem.
Annyira izgulok, hogy holnap nehogy elfelejtsem neked elvinni a kis ajándékomat.

sztheomo · http://sztheomo.blogspot.com/ 2009.11.29. 15:02:15

A palacsintában biztos vagyok. :o)
Keveseknek lehet esélye velem szemben. Középiskolában megnyertem a szénsavas üdítőivő versenyt. Egy perc alatt egy liter. A pálinka sem lehet sokkal nehezebb ennél. :o)
süti beállítások módosítása