Azért nem edzettem napok óta nem rendesen, mert olyan fáradt/szürke/beteges voltam? Vagy azért voltam fáradt/szürke/beteges, mert napok óta nem edzettem rendesen...? Költői kérdések! A válasz mindazonáltal "igen".

Akárhogy is, mára elég volt a nyafogásból, elő a 16 kilóst, oszt csináljunk végre valamit, vagy legalábbis egy valaminek látszó dolgot.

1-1 TGU, 10 deadlift

1-1 TGU, 20 swing, 10 deadlift

1-1 TGU, 5-5 clean&press, 20 swing, 10 deadlift

1-1 TGU, 10-10 snatch, 5-5 clean&press, 20 swing, 10 deadlift

1-1 TGU, 30mp plank, 10-10 snatch, 5-5 clean&press, 20 swing, 10 deadlift.

Ezen a ponton a sok szarakodás miatt elfogyott az edzésre szánhatós idő, és az még hagyján lenne, de emitt meg a blogolásra szánt idő fogyott el; pedig rájöttem ám kettő (2) dologra :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr481481079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.05.08. 14:34:37

Már bocsánat, hogy az archívok között turkálok, de engem nagyon érdekel, mire jöttél rá. Ha így röpke fél év távlatából még emlékszel, lécci, moooondd meeeg!

Monarch (törölt) 2010.05.08. 19:23:32

@FredYoong: Szerintem ha nem emlékszik akkor is mondja el!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.05.08. 22:33:34

@FredYoong: Sajnos fingom sincs :)
Kár hogy ott helyben frissibe nem kérdezte meg valaki, akkor még biztos emlékeztem volna.
süti beállítások módosítása