Na mi? Edzés szempontból nem lett túlságosan termékeny, és erre egy háromnapos céges vidéki tréning az elsőszámú ürügyem. Jó, persze, nanáhogy vittem magammal kettlebellt, meg futócuccot, azzal a masszív sejtéssel, hogy érintetlenül hozom vissza őket, ahogy szoktam.

Azért a futócuccot mégiscsak elővettem második reggel, az előző esti páleszokat a fejemből kiszellőztetendő egy félórás laza kocogással. A Balaton partján tomboló orkán a szellőztetést mindenképpen elősegítette.

A kettlebellel edzeni bár nem volt módom, de mit gondoltok, megismerték-e vajon a kedves kollégák az eszközt, a módszert, a rendszert, a swing alapjait, és általában az egész miskulancia történetét az ókori görögökig visszamenőleg? Szerintetek? :)

Szombaton már edzhettem volna idehaza, ha akartam volna, de nem akartam. Hádeménem? Fogalmam sincs, elvtársak, hogy mi erre a válasz.
Elkezdtem egy cool kis gyakorlatsort csinyágatni, konkrétan az alábbit egy 12 kilós bogyóval: 1 snatch, 1 windmill, 1 clean&press, 1 jerk, 1 front squat, 1 swing és csere, balra ugyanez, majd 2 snatch, 2 windmill, 2 clean&press, 2 jerk, 2 front squat, 2 swing és csere, és ennek így kellett volna menni legalább 15-ig, de 5-nél durván elment a kedvem tőle oszt leraktam, sőt el.

Ma viszont futottam 12 és fél kilométert, és leginkább azért nem többet, mert nem helyesen választottam meg a magamra húzkodott textilek mennyiségét és minőségét, mondhatni fáztam és inkább hazafutottam. Ilyen időben rendes sál nélkül ne induljon el futni senki, még én se! Évről évre minden évszakváltáskor benézem, hogy mi az éppen követendő öltözködési rezsim. Most meg imádkozhatok, hogy Torok Gyula ne támadjon be.

Szóval a mai futás így festett:

5,5 km az Elátkozott Erdőig
1,5 km az Elátkozott Erdőben
5,5 km az Elátkozott Erdőtől haza.

Azt, hogy mi a pálya az Elátkozott Erdővel, azt legközelebb mesélem el, kedves gyerekek. Most pedig mars mindenki az ágyba.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr331458978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása