Juci SFG 2009.10.03. 12:45

USSSST

10 perc snatch 12 kg: 213 db

Elnézést kérek a nem túl fényes eredményért, mentségemül felhozom, hogy most csináltam ilyet először, másrészt meg Torok Gyula ismét köztem jár, szemét kis haverjaival együtt.

Azt üzenem Torok Gyulának, hogy bekaphatja, és most irány a Spamalot. Majd elmesélem, milyen vót :)

"In war we're tough and able,
Quite indefatigable
"

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr271424833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztheomo · http://sztheomo.blogspot.com/ 2009.10.04. 11:10:36

Szia Juci RKC!

Gratula a teszthez. A 200 feletti eredmény szerintem mindenképp jó. Amikor én is először csináltam, azt össze sem lehet hasonlítani azzal, amit harmadik alkalommal csináltam. Először 211, utána 235 és a harmadik 261 (mind 16 kg-mal). A különbség a három próbálkozás között az a végrehajtás startégiája volt, meg persze az edzés, de a stratégi nagyon fontos volt.
Úgyhogy mindent bele, hajrá.
Üdv
Tamás

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.10.04. 22:44:22

@sztheomo: Köszönöm szépen, Tamás :)

Most találtam a Főnök blogjában a vonatkozó okosságot, ide beteszem a linket, hátha így könnyebben megtalálom legközelebb, hogy eszerint járjak el:
rkchungary.wordpress.com/2009/07/04/10-perces-snatch-teszt/

261 darab azért jól hangzik ám!
24-essel is szoktál elkövetni hasonlókat?

sztheomo · http://sztheomo.blogspot.com/ 2009.10.05. 09:35:39

24 -sel egyszer próbálkoztam. Instruktorom Győre Szűcs Attila RKC találta ki, hogy úgyis erős vagyok, próbáljam meg. Alapvetően teljesen elcsesztem a stratégiát és már az elején kifáradtam, és a végére nem marad semmi erőm. 127 sikerült a 24-sel. Ez kb három hónapja volt.
Azóta halogatom az újabb próbát. Szerintem a következő magánórámon tuti meg kell csinálnom.
süti beállítások módosítása