Juci SFG 2009.09.15. 13:20

One Mile Deep

Álltam a "lyuk" felett, és valószínűleg olyat arcot vágtam, mint egy kakadu, amit a farkánál fogva visszafele húztak a rekettyésben.

1. szín.
Gyakorlás, nem Edzés

Clean&press 5 db 2-es létra 16 kg (ügyelve, hogy a vállam visszahúzzam, a csípőm a könyököm alá toljam, toltam a golyótól elfele magamat, feszítettem köröskörül - a balos rossz. A jobbos jobb, de nem jó. Pedig ez csak egy 16 kilós volt).

2. szín
3 db chinup gyűrűn (keresve, de nem találva magamban azt a gombot, ami a széles hátizmot tisztességgel aktiválná. Feszült sokminden, de még mindig inkább karból történt a felhúzás, nem feszítésiből, szóval nem vót az igazi).

3. szín
(6-6 snatch 16 kg + 10-10 double snatch 2x12 kg) x 5
Gyakorlásiból.
És eszembe jutott a tegnapi két kedves komment. Hogy bizony hosszú és rögös lesz ez az út. A fene egye meg, annyira igaz, mintha magam mondtam volna. Ha ez az út itten nem rögös, elvtársak, akkor én nem ismerek fel egy rögöt, még akkor se, ha ezüsttálcán teszik elém citrommal a szájában.
A másik komment vala, hogy a szimpla snatchemnél nem elég erőteljes a csípőmunka, és en bloc nem elég hardstyle az egész.
No ezaz, tessék, ehunvane. Háddehiszen a snatch is egy swing. Ahogy Geoff Neupert is mondta, meg ahogy Gabi is olyan remekül leírta, meg amit olyan jól tudunk elvileg, és felejtünk folyton el gyakorlatilag. Még én is, pedig egy Zöld Krumpli vagyok még, hogy jövök én ahhoz, hogy Kőbevésett Alapelveket csak úgy elfelejtgessek a tanév elején. Csípőmunkát neki, a franc esne bele! (Érdekes, egyből jobb lett. Rem acu tetigisti.)

4. szín
Még 2x3 chinup gyűrűn
(ÉÉÉs az uccsóelőttinél meglett a hátizom-aktiváló gomb. Úgy büntettem felfele, mint egy rakéta. Elvtársak, ez kurvajó! No, a következő körre nem elveszett megint a gomb? De.)

Mély ez a lyuk. 
Álltam fölötte, és vágtam olyat arcot, mint egy kakadu, amit a farkánál fogva visszafele húztak a rekettyésben. 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr661383496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása